::شبكة حواديت الملك:: Mohamed Mounir ::
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

رسائل حب جديدة 2013 , اجمل رسايل الحب للعشاق 2013 , مسجات حب رائعة

كاتب الموضوعرسالة
Admin
الكينج
الكينج
Admin

ذكر
♥ مشاركاتى♥ : 240
♥عمرى♥ : 33

رسائل حب جديدة 2013 , اجمل رسايل الحب للعشاق 2013 , مسجات حب رائعة Empty
مُساهمةموضوع: رسائل حب جديدة 2013 , اجمل رسايل الحب للعشاق 2013 , مسجات حب رائعة   رسائل حب جديدة 2013 , اجمل رسايل الحب للعشاق 2013 , مسجات حب رائعة I_icon_minitimeالإثنين مايو 20, 2013 3:55 pm

وحياة قلبي الولهان مالك علي حلفان لو تطلب مني قلبي لأعطيك روحي كمان =*=*=*=*=*= العين تعشق صورتك والقلب بيجرى فية دمك وكل مااسمع صوتك شفايفى تقول بحبك =*=*=*=*=*= يمكن إبتعدت وإنشغلت يمكن ماسألت مدة وقصرت بس الأكيد حنيت لك وإشتقت =*=*=*=*=*= إنت ممكن لما تنام تترك الدنيا وراك بس أنا لما أنام بيبتدى حلمى معاك =*=*=*=*=*= يا حظ المكان بيك يا حظ من هم حواليك يا حظ ناس تشوفك وانا مشتاق اليك =*=*=*=*=*= اهديك وردتين وردة حمرا تقول أحبك ووردة صفرا تقول أغار عليك =*=*=*=*=*= أهمس لك أنا أحبك. لاجل تخفيها جوه قلبك. كل ماضاق بك صدرك. ترددها بهمساتي =*=*=*=*=*= أحلى مساء لأحلى عزيز ( مايتنسي ) زى( البدر ) تشوفه قريب لكن بعيد ملمسه =*=*=*=*=*= قدمتلك عمري هدية وأعتذر عن رخص الهدية قدرك سما فوق السما ونجومها لك هدية =*=*=*=*=*= قلبك الطيب ياغالي أبيض بطبعه حنون لو عطوني وخيروني أنت بس اللي تكون =*=*=*=*=*= لو تاه الحب انت الدليل لو مات القلب انت البديل وكلمة حب فى حبك قليل
http://king.og2012.biz

رسائل حب جديدة 2013 , اجمل رسايل الحب للعشاق 2013 , مسجات حب رائعة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اجمل رسائل للعشاق
» اجمل رسائل للعشاق
» اجمل رسائل شهر الصوم 2013
»  رسائل صلح – اجمل رسائل صلح
» اجمل رسائل العيد